Naš pristup
Izrada sajta
Sve kreće od ideje. Pa tako i sama izrada sajta. Koliko će proces same izrade biti složen zavisi od samog sajta. Zato je vrlo važno definisati na samom početku čemu će sajt služiti, koja će biti njegova primarna svrha i onda na osnovi toga se razvija dalji plan.
Izrada sajta – faze
Neki sajtovi su informativnog karaktera, nude informacije posetiocima na neke specifične teme. Neki sajtovi su prodajnog karaktera, tj. razne web prodavnice kao što su pet šopovi, kompjuterske opreme, obuće, odeće, kozmetičkih preparata i sl.
Svaki od ovih sajtova ima svoje zahteve i svoj put prilikom kreiranja. Kod nekih sajtova je vrlo važno da se izabere kvalitetan hosting provajder kao kod sajtova kao što su npr. online edukacije, jer ovakvi sajtovi traže veće resurse zbog materijala koji treba konstanto da se upload-uje na sam sajt.
Neki početni proces kreiranja sajta je izbor domena (naziva sajta) i hosting provajdera.
Ime sajta treba da je kratko i da se lako pamti. Po mogućstvu da sam naziv sajta govori čime se sajt bavi, tj. kojom temom. Nema potreba oko naziva ništa dodatno komplikovati.
Ima raznih hosting provajdera, domaćih i stranih. Ako sajt pravimo za domaće tržište onda je poželjno da se izabere neki od naših hosting provajdera, a da se ekstenzija domena završava sa .RS. Postoje jeftiniji i skuplji hosting paketi. Ako su sajtovi kojima trebaju veći resursi onda se uzimaju veći paketi, npr. ako planitate da pravite online prodavnicu sa 5.000 + artikala onda u tom slučaju će trebati kvalitetniji hosting provajder i neki ozbiljniji paket, koji takođe uključuje i SSL sertifikat.
SSL sertifikat garantuje kupcima koji ostavljaju svoje podatke pri kupovini da će njihovi podaci biti sigurni. Ovi podaci su šifrovani, tako da i ako dođe do napada sajta ovi podaci se ne mogu dešifrovati. SSL sertifikat je preporučeno da imaju svi sajtovi, pogotovo online prodavnice.
Naredna faza je dizajn. Dizajn takođe zavisi od namene sajta i kojoj publici se sajt obraća.
Namena sajta i publika sa kojom će komunicirati sajt dosta određuje kakav će raspored elemenata biti na sajtu, koje kombinacije boja, izbor fonta, ton komunikacije i sl.
Nakon završetka dizajna, kreira se sadržaj koji je u skladu sa tematikom sajta. Poželjno je da sajt ima i aktivnu blog stranicu.
Kada se sajt popuni početnim sadržajem, aktiviraju se društvene mreže, sajt se takođe povezuje za društvenim mrežama, postavlja se analitika za praćenje posete i rezultata.
Krajnja faza je promocija sajta, kroz kreiranje sadržaja i deljenjem na društvenim mrežama. Drugi vid promocije koji daje izvrsne rezultate su plaćene reklame Google, Facebook, Instagram ads.
Vreme potrebno za izradu sajta se kreće od 10 do 30 dana, zavisi od vrste sajta i njegove kompleksnosti.
Cene izrade sajta se kreću od 250 evra za sajt od 5 strana pa sve do 1000-2000 evra za internet prodavnice koje imaju puno proizvoda i mogućnost naručivanja i plaćanja karticama.
Neke od naših okvirnih cena pogledajte u nastavku ispod.
Osnovni paket
Izrada sajta do 7 dana- Do 5 strana
- Galerija slika
- Kontakt forma
- Kontakt strana (integrisane Google mape)
- Povezivanje sa društvenim mrežama
- Osnovna SEO Optimizacija
- Responsive dizajn
- Održavanje besplatno godinu dana
Standardni paket
Izrada sajta do 10 dana- Od 5 do 10 strana
- Galerija slika
- Kontakt forma
- Kontakt strana (integrisane Google mape)
- Seo Optimizacija
- Google Analitika
- Povezivanje sa društvenim mrežama
- Responsive dizajn
- Online shop do 10 prozvoda
- Održavanje besplatno godinu dana
Premijum paket
Izrada sajta od 15 i više dana- 10 i više strana
- Galerija slika
- Kontakt forma
- Kontakt strana (integrisane Google mape)
- Responsive dizajn
- Online shop 10-20 prozvoda
- SEO Optimizacija
- Višejezični sajt
- Google Analitika
- Povezivanje sa društvenim mrežama
- Održavanje besplatno godinu dana
Ako već imate sajt i želite da uradite redizajn sajta ili vas interesuje samo održavanje sajta pogledajte cene i ostale detalje na linkovima koje smo ostavlili u ovom tekstu.