Kako motivisati posetioce da preduzmu željene korake?Posedovanje web shopa otvara vrata mnogim mogućnostima, ali prava vrednost leži u sposobnosti da privučete posetioce i motivišete ih da preduzmu akcije koje želite. Call-to-Action (CTA) pozivi su...
Digitalni marketing
Blog Sajtpress
Digitalni marketing se odnosi na korišćenje digitalnih kanala, kao što su pretraživači, društveni mreže i sajtovi, za promovisanje proizvoda ili usluga. Cilj digitalnog marketinga je da se dođe do ciljne publike i da se postigne konverzija, kao što je kupovina ili popunjavanje obrasca. Neki od čestih taktika korišćenih u digitalnom marketingu su optimizacija pretraživača (SEO), plaćene reklame, content marketing, e-mail marketing.
Kako Ostvariti Prvu Prodaju Na Web Shop-u?
Prodaja je veština koja se može naučiti i usavršitiZamislite da ste otvorili svoj web shop, puni entuzijazma i spremni za poslovanje, ali se suočavate sa izazovom: kako ostvariti prvu prodaju? To je trenutak u kojem mnogi preduzetnici osećaju...
Automatizacija u Digitalnom Marketingu
kompleksni ekosistemi koji predviđaju, reaguju i evoluirajuKada se granice između tehnologije i ljudi sve više brišu, automatizacija se izdvaja kao važna snaga koja oblikuje način na koji brendovi komuniciraju. Ne radi se samo o robotima koji...
Kako Promovisati Sajt?
Uradite promociju na pravi način i vaš sajt ne samo da će privlačiti posetioce, već će ih pretvoriti u lojalne kupceKada svaki klik može značiti korak napred ili korak nazad, izdvajiti se iz mase postaje umetnost koja zahteva maštovitost,...
Korišćenje Storytellinga na Sajtu
Storytelling - ples mašte i stvarnostiStorytelling – drevna umetnost prenošenja poruka, emocija i vrednosti kroz pripovedanje. Kada reči postanu mostovi između srca i uma, storytelling se izdiže kao univerzalni jezik koji preseca granice. Priča...
Šta je USP?
Danas više nije dovoljno samo ponuditi proizvod ili uslugu.Za svaku uspešnu kompaniju, pronalaženje načina kako se izdvojiti od konkurencije je nužno. I tu dolazi do izražaja USP, poznat i kao "Unique Selling Proposition" ili jedinstvena prodajna...
Šta je Google Trends? Da li ga koristite?
Google Trends - tajanstvena kugla za predviđanje budućnostiGoogle Trends pruža uvid u popularne teme i pretrage na internetu. Ali šta se zapravo krije iza ovog alata i kako ga možete iskoristiti za svoje potrebe? Na prvi pogled, Google Trends može...
Šta je Domen Rejting? Da li ste ga merili?
Domen rejting - Šta stoji iza ove digitalne valute?Možda ste čuli za pojam "domen rejting", ali šta zapravo on predstavlja kada su sajtovi u pitanju? Domen rejting je broj koji ocenjuje reputaciju vašeg sajta na internetu. Ona je kao kreditni skor...
Skaliranje Biznisa
Koliko je vaš biznis skalabilan?Skalabilnost - to je reč koja se često čuje u online biznisu, ali šta zapravo znači? Skalabilnost proizvoda se odnosi na sposobnost vašeg proizvoda ili usluge da raste i prilagođava se rastućim zahtevima tržišta bez...
Šta je Leverage? Leverage u Online Biznisu
Koncept da se postigne više uz manje ulaganja, bilo da su to resursi, vreme ili novacDa li ste ikada sanjali o postizanju većih ciljeva sa manje napora? Šta je leverage? To nije samo još jedna poslovna fraza koju su marketinški stručnjaci izmislili...