Sajtpress - Izrada sajtova i digitalni marketing



Reklama za sajt

Google reklame

Google reklame su jedan vrlo efikasan način da u pravo vreme, pravim ljudima ponudite baš ono što im treba.

Google reklame - Sajtpress

Google ads

Google nam je dao u korišćenje njihov alat koji je toliko efikasan da možemo nuditi Vaše proizvode ili usluge baš onim ljudim koji su za to zainteresovani, i ne samo to, možemo ih targetirati baš kad su u toj specifičnoj fazi kupovine.

Google reklame, ukratko rečeno, funkcionišu tako što se naš oglas aktivira kada potencijalni kupac vrši pretragu po nekim određenim ključnim rečima. Npr. neko traži „monitor LG 24 inca cena“ i naš oglas se aktivira i prikaže se u pretrazi. Nakon čega potencijalni kupac klikne i google naplati za taj klik bez obzira da li se kupovina desila ili ne.

Da bi se vršila promocija sajta i prodaja proizvoda uspešno, 3 glavne stvari mora da se usaglase.

1. Sajt tj. landing page mora da ispunjava minimum uslova u smislu UI/UX. Sajt mora da je pregledan, da je brz, da korisnici mogu lako da se snalaze na sajtu i da je sajt optimizovan za mobilne urađaje.

2. Tekst na samom sajtu mora da se slaže sa interesnim sferama posetioca i da je prodajnog karaktera. Znači ako se oglas aktivirao za ključnu reč „monitor LG 24 inca cena“ posetioc očekuje da kad klikne na oglas da će ga oglas odvesti na deo sajta gde podajemo monitore kategorije LG 24 inca i da će tu naći spisak monitora, njihove karakterisitke i cene.

3. Google kampanja. Naslov oglasa, kao i opis, treba da se slaže sa imenom traženog proizvoda ili usluge. Da se pogodi taj search intent.

Vrste Google reklama:

  • Search
  • Display
  • Video
  • App
  • Shopping

Search kampanje

One se najčešće koriste i funkcionišu kako je već gore napisano. Oglas se aktivira za neku ključnu reč koju mi odredimo u kampanji i taj oglas se prikaze u rezultatu pretrage na Google-u, kao i svaka druga pretraga na Google, samo što će u ovom slučaju pisati OGLAS u gornjem levom uglu. Prednost je što se oglas prikazuje na samom Google-u gde većina traži informacije.

Ciljevi koji mogu da se biraju pri kreiranu kampanje:

  • Sales – Prodaja
  • Leads – Skupljanje lead-ova
  • Website traffic – Povećanje posećenost sajta
  • Brand awareness and reach – Povećanje svesti o brendu
  • Product and brand consideration – Za kampanje gde je publika u fazi razmatranja za određeni proizvod i brend

Display kampanje

Google ima mrežu veb sajtova u različitim delatnostima , poznatu kao Google mreža multimedijalnog oglašavanja. Prednost za vlasnika veb lokacije je što se plaća po kliku ili prikazu oglasa. Prednost za oglašivače je što mogu da iznesu svoj sadržaj u vidu slika tj. banera koji se pojavljuju sa strane na Google partnerskim sajtovima.

Video oglasi

Oni se prikazuju pre ili posle (a ponekad i u sredini) YouTube video snimaka. Video oglasne kampanje su uglavnom povezane sa ciljevima svesti o brendu. Ovde takođe postoje podgrupre video oglasa:

  • Skippable in-stream ads
  • Non-skippable in-stream ads
  • In-feed video ads
  • Bumper ads
  • Outstream ads
  • Masthead ads

    App

    Koriste za prodaju i promovisanje aplikacija.
    Za instaliranje aplikacije i registraciju, Google Ads može da prikaže vaše oglase na YouTube-u, gde je najverovatnije da će na njih kliknuti, a vaša aplikacija će najverovatnije biti preuzeta. Oglasi mogu da sadrže video sa YouTube linka, tekst, ikonu aplikacije i tekst prodavnice aplikacija i da se pojavljuju u aplikaciji YouTube na Android uređajima. Oni se povezuju sa unosom u Play prodavnici, gde ljudi mogu da preuzmu vašu aplikaciju ili da se prijave da bi bili obavešteni kada je aplikacija dostupna.

    Shopping ads

    Oglasi Kupovine, koji se ponekad nazivaju oglasima za proizvod, su oglasi za proizvode koji se pojavljuju u rezultatima Google pretrage.

    Oglasi za proizvode se ne pojavljuju samo u standardnim Google rezultatima pretrage. Takođe su vidljivi na kartici Kupovina, na veb-sajtovima partnera za pretragu, aplikacijama za poređenje cena (iOS i Android), pa čak i na YouTube-u i Google mreži multimedijalnog oglašavanja. Pošto su oglasi za proizvode toliko korisni za kupce i popularni među oglašivačima, Google je stalno širio njivoh reach, a to znači više mogućnosti da dosegnete kupce.

    Za svaki sajt, tj. proizvod ili uslugu postoji odgovarajući tip kampanje. Treba samo izabrati pravi alat i usaglasiti 3 glavne stvari, sajt, sadržaj na sajtu i kampanju.  

    Ako vas interesuju cene Facebook reklama ili vam je potrebna usluga konsaltinga pogledajte cene i ostale detalje na linkovima koje smo ostavlili u ovom tekstu.

    Google ads paketi

     

    Početni paket

    • Podešavanje Google Ads naloga i optimizacija strukture kampanje
    • Istraživanje ključnih reči i pisanje oglasa
    • Stalno praćenje i izveštavanje
    • Cena: 60€ za preuzimanje i podešavanje naloga (jednokratno) + 30% od budžeta za reklame

    Standardni paket

    • Uključuje sve karakteristike Starter paketa
    • Napredno ciljanje i segmentacija publike
    • Optimizacija odredišne stranice
    • A/B testiranje kopije oglasa i ciljanja
    • Cena: 60€ za preuzimanje i podešavanje naloga (jednokratno), + 250€ na mesečnom nivou + 30% od budžeta za reklame

    Premium paket

    • Uključuje sve karakteristike standardnog paketa
    • Napredno izveštavanje i analiza rezultata
    • Napredna optimizacija i testiranje
    • Kampanje za ponovno oglašavanje i ponovno ciljanje
    • Cena: 60€ za preuzimanje i podešavanje naloga (jednokratno), + 450€ na mesečnom nivou + 30% od budžeta za reklame

    Imajte na umu da je ovo samo primer i da cene mogu da variraju u zavisnosti od veličine kampanje, industrije, ključnih reči i konkurencije. Paket je prilagodljiv prema vašim poslovnim potrebama i budžetu. Pored toga, naplaćujemo 50€ po satu za dodatne usluge kao što su podešavanje naloga, praćenje konverzija i ponovno oglašavanje.

    Ako ste zainteresovani za naše usluge, slobodno nas kontaktirajte da zakažete konsultacije. Trudićemo se da razumemo vaše specifične potrebe i skrojimo paket koji odgovara vašem budžetu i vašim poslovnim ciljevima.

    imate pitanje?

    Pošaljite nam pitanje i očekujte odgovor ubrzo!

    Pin It on Pinterest