Izrada sajtova - Sajtpress



NASLOVNA

PROJEKTI

PREDNOSTI SAJTOVA

Reklama za sajt

Facebook reklame

Kada je sajt nov, tek završen, neće imati veliku posetu na samom početku tj. organski traffic (saobraćaj) biće veoma nizak.
Zato su tu plaćeni oglasi kao što su Facebook i Instagram reklame, koji na vrlo efikasan način povećavaju posetu na sajtu, a samim tim povećavaju šansu za novim potencijalnim klijentima.

Google reklame - Sajtpress

Reklamiranje na Facebook-u

Preko reklama radimo promociju sajta i na taj način povećavamo posetu na sajtu vrlo brzo, bez čekanja da se sajt organski kotira na nekoj od strana na Google-u.
Zato je važno koristiti u kombinaciji paid i organic traffic, čak i u kasnijim fazama kad sajt ima solidan organski saobraćaj.

Facebook reklame mogu stvarno pomoći da vas potencijalni kupci nađu vrlo lako i da saznaju za vaš brend.
Facebook ima vrlo dobar alat za kreiranje kampanja. Sa njihovim alatom se kreiraju različiti formati reklama, biraju se mesta gde će se reklama prikazati kao i ciljevi koje kampanja treba da ispuni. Sve se to definiše pri kreiranju kampanje.

Koji format će se izabrati, mesto gde će se prikazati, ciljevi kampanje i ostalo bira se u zavisnosti od proizvoda/usluge koja se nudi.

Tipovi Facebook reklama

Slika

Slika proizvoda ili usluge bi trebalo da bude u prvom planu. Izgleda kao običan post sa slikom i opisom ispod slike. Ne treba preterivati sa tekstom, jednostavno predstavimo proizvod ili uslugu.
Postoje tehnički zahtevi u vidu formata slika i rezolucije kojih treba da se pridržavamo.

Video

Video reklame dobro konvertuju, zato su i malo skuplje, ali ako želite da brzo uhvatite pažnju publike onda je ovo pravi izbor.

Karosel/ Carousel

Karosel reklame su skup slika ili videa. Maksimum 10 slika ili videa, ovaj tip reklama se koristi u slučajevima gde je potrebno malo duži period upoznavanja proizvoda ili usluga sa kupcima. Svaka slika ili video ima poseban naslov, opis, link i call to action.

Instant Experience

Ovo su reklame koje se puštaju u full screen modu nakon što neko klikne na telefonu.
Napravite vizuale koji privlače pažnju kako biste bacili akcenat na vaš brend.

Collection

Format kolekcije sadrži više proizvoda i otvara se kao Instant Ekperience kada neko stupi u interakciju sa njim. Vaši klijenti mogu da otkrivaju, pretražuju i kupuju proizvode sa svojih telefona.

 

Ciljevi Facebook kampanje – koji obabrati?

 

AWARENESS

  • Brand awareness – Cilj je da se poveća svest o određenom biznisu.
  • Reach – Cilj je da reklama stigne do što više ljudi u publici koju smo targetirali.

CONSIDERATION

  • Traffic – Šaljemo saobraćaj sa Facebook reklame na sajt, landing page, blog stranicu.
  • Engagement – Cilj je da se targetiraju ljudi koji će verovatno imati neku interakciju sa reklamom ili postom.
    Ta interakcija se ogleda u vidu lajkova, komentara, deljenja, poruke.
  • App installs – Cilj je da pošaljemo posetioce na store gde mogu skinuti i instalirati aplikaciju.
  • Video views – Cilj je da se podeli video publici koja će to pogledati zbog teme koje je interesuje.
  • Lead generation – Cilj je da se skupljaju lead-ovi. To su ljudi koji su pokazali interesovanje za proizvod ili uslugu i ostavili su mail, br. telefona i sl. ili su se prijavili za newsletter.
  • Messages – Cilj je da se povežemo sa klijentima na Messenger-u, Instagram-u (poruke) i WhatsApp-u.

CONVERSION

  • Conversions – Cilje je da navedemo posetioce na urade neku specifičnu akciju na sajtu kao na primer, da obave kupovinu, da instaliraju aplikaciju, da se registruju na naš sajt, da nas pozovu.
  • Catalog sales – Promovišemo proizvode sa e-commerce sajta.
  • Store traffic – Cilj je da promovišemo lokaciju biznisa i targetiramo ljude koji su u okruženju.

imate pitanje?

Pošaljite nam pitanje i očekujte odgovor ubrzo!

Call Now Button