IAKO MOŽE BITI SLOŽEN I IZAZOVAN, ON NUDI OGROMNE MOGUĆNOSTI ZA RAST I USPEH. Digitalni marketing je postao suštinski deo savremenog poslovnog ambijenta. Sa porastom upotrebe interneta i digitalnih uređaja, trgovci su morali da se prilagode...
Digitalni marketing
Blog Sajtpress
Digitalni marketing se nanaša na uporabo digitalnih kanalov, kot so brskalniki, družbene mreže in spletne strani, za promoviranje izdelkov ali storitev. Cilj digitalnega marketinga je, da se pride do ciljne publike in da se doseže konverzija, kot je kupovina ali pridobivanje obrazca. Nekateri od čestih taktik uporabljenih v digitalnem marketingu so optimizacija brskalnika (SEO), plačane reklame, vsebinski marketing, e-poštni marketing.
Kako pratiti aktivnosti posetilaca na sajtu?
PRE NEGO POČNETE DA PRATITE AKTIVNOSTI KORISNIKA, VAŽNO JE DA DEFINIŠETE CILJEVE PRAĆENJA. Praćenje aktivnosti korisnika na vašem sajtu pomoći će da razumete način na koji korisnici ostvaruju interakciju sa vašim sadržajem i uslugama. Ove...
Razlika između benefita i karakteristika
KUPCI ŽELE DA ZNAJU KAKO ĆE VAŠ PROIZVOD ILI USLUGA UČINITI NJIHOV ŽIVOT BOLJIM. Termini benefiti tj. prednosti i karakteristike se često mešaju. Međutim, to su dva različita koncepta koja su neophodna za razumevanje kako efikasno promovisati...
Kako snimiti TikTok video koji prodaje?
STVARANJE TIKTOK VIDEA KOJI PRODAJE ZAHTEVA KOMBINACIJU KREATIVNOSTI, AUTENTIČNOSTI I STATEŠKOG PLANIRANJA. TikTok je postao kulturni fenomen, sa njegovom ogromnom bazom korisnika koja raste velikom brzinom. Od „fail” videa do komičnih...
Šta je prodajni levak?
U svetu prodaje i marketinga, prodajni levak je važno sredstvo za preduzeća svih veličina. Tok prodaje, poznat kao i proces prodaje, odnosi se na put kroz koji kupac prolazi od saznanja o proizvodu ili usluzi do kupovine. Dobro kreirana struktura...
Šta je Buyer persona?
DA LI ZA SEBE MOŽETE REĆI DA STE PRODAVAC PROFESIONALAC? Kao vlasnik preduzeća ili kao profesionalni prodavac, trebalo bi da imate opštu predstavu o tome ko je vaša ciljna publika. Ali da li ste ikada odvojili vreme da kreirate detaljan...
Kako reklamirati sajt na Google-u?
GOOGLE ADS - PREČICA DO INSTANT POVEĆANE POSETE NA SAJTU! Oglašavanje veb sajta na Google Ads-u je efikasan način da povećate saobraćaj i povećate broj konverzija. Google Ads omogućava preduzećima da prave i pokreću oglase u rezultatima...
Link building strategije
ZRNO PO ZRNO KAŽU POGAČA. Backlinkovi su važan aspekt SEO-a koji može u velikoj meri uticati na vidljivost i rangiranje vašeg sajta na pretraživačima kao što je Google. U suštini, backlinking se odnosi na proces sticanja veza sa drugih sajtova...