IAKO MOŽE BITI SLOŽEN I IZAZOVAN, ON NUDI OGROMNE MOGUĆNOSTI ZA RAST I USPEH. Digitalni marketing je postao suštinski deo savremenog poslovnog ambijenta. Sa porastom upotrebe interneta i digitalnih uređaja, trgovci su morali da se prilagode kako bi dosegli svoju...
Blog – Sajtpress
Jedan od načina na koji pomažemo malim i srednjim preduzećima i drugim veb dizajnerima je sa savetima i uputstvima koje i mi koristimo pri izradi sajta i u digitalnom marketingu. Uživajte u našem blogu i nadamo se da će vam razjasniti mnoge stvari vezane za izradu sajtova i online poslovanje.
Izdvajamo!
TOP #5 NAČINA NA KOJI SAJT POMAŽE PREDUZETNICIMA DA GERENIŠU VIŠE POTENCIJALNIH KLIJENATA I PRODAJA
Kao preduzetnik, imaćete veliku prednost ako koristite sajt za promociju i razvoj vašeg poslovanja. Ako vam ovo nije najjasnije kako i na koji način funkcioniše, shvatite ovo kao ideju da je sajt vaš PR koji obavlja svoju funckiju 24 sata, 7 dana u nedelji. Dozvolite da vam objasnimo detaljnije.
Kontrast tipografije i boja u veb dizajnu
KONTRAST POMAŽE DA SE SADRŽAJ UČINI ČITLJIVIJIM I DA NAGLASIMO VAŽNOST POJEDINIH DELOVA SAJTA ILI STRANICE NA SAJTU. Važnost kontrasta u veb dizajnu Jedan važan aspekt tipografije i boja na sajtu je kontrast. Kontrast se odnosi na razliku između dva ili više...
Kako pratiti aktivnosti posetilaca na sajtu?
PRE NEGO POČNETE DA PRATITE AKTIVNOSTI KORISNIKA, VAŽNO JE DA DEFINIŠETE CILJEVE PRAĆENJA. Praćenje aktivnosti korisnika na vašem sajtu pomoći će da razumete način na koji korisnici ostvaruju interakciju sa vašim sadržajem i uslugama. Ove informacije vam mogu...
Tipografija – Odabir fonta za sajt
FONT KOJI NIJE USKLAĐEN SA SVRHOM I SADRŽAJEM SAJTA MOŽE DA ODBIJE KORISNIKE. Tipografija pomaže da se uspostavi ton i ličnost veb stranice. Odabir pravog fonta može značajno uticati na to kako korisnici percipiraju i komuniciraju sa sajtom. Zbog toga je važno...
Razlika između benefita i karakteristika
KUPCI ŽELE DA ZNAJU KAKO ĆE VAŠ PROIZVOD ILI USLUGA UČINITI NJIHOV ŽIVOT BOLJIM. Termini benefiti tj. prednosti i karakteristike se često mešaju. Međutim, to su dva različita koncepta koja su neophodna za razumevanje kako efikasno promovisati proizvod ili...
Kako pisati opise proizvoda vaš web shop?
KAO VLASNICI ONLAJN PRODAVNICA, VAŽNO JE DA SE POBRINETE DA OPISI VAŠIH PROIZVODA BUDU ZANIMLJIVI, INFORMATIVNI I UBEDLJIVI. Dobro napisan opis proizvoda može da vam pomogne da povećate prodaju i broj konverzija, jer time da pružate kupcima sve informacije koje...