Sajtpress - Izrada sajtova i digitalni marketing



OVO JE PONUDA KOJU TRAŽITE

Izrada sajtova

koja donosi rezultate

Imate privatan biznis i znate već duže vreme da vam je potreban sajt, ali nemate vremena i ne želite da se bavite tom temom?

Ne znate kako se vrši zakup domena i hostinga. Ne želite da se bavite održavanjem i kreiranjem novih sadržaja svakodnevno.

NUDIMO SAJT KOJI ĆE VAM DONETI NOVE POSLOVNE PRILIKE!

Za svaki sajt garantujemo za funkcionalnost i dizajn
koji će se pre svega Vama svideti.

Izrada sajtova - Sajtpress

Kome je potrebna izrada sajtova?

Sajt vam otvara mnogo novih poslovnih mogućnosti, kako za mala tako i za velika preduzeća. Otvoriće vam nove poslovne prilike, za koje niste mogli ni da pretpostavite.

Izrada sajtova – Garancija

Nemate ideju kako bi vaš sajt izgledao, samo želite da bude lep?

Ne brinite, ovo je čest zahtev naših klijenta! U tom slučaju najbolje je da nama prepustite dizajn. Mi ćemo na osnovu našeg iskustva i na osnovu vaših potreba pronaći najbolje rešenje za vas. Ukoliko imate neke opšte smernice to će nam svakako biti od pomoći.

Pri izradi sajta držimo se ustaljenih i proverenih procedura jer želimo da održimo kvalitet koji nudimo. Sposobnost da lako prilagođavamo naše veštine prema potrebama svakog klijenta je ključ svakog uspešnog projekta koji stoji iza nas.

Izrada sajtova koja vraća uloženo!

Izrada sajtova

U zavisnosti od potreba naših klijenata napravili smo 3 paketa ponude.

Redizajn sajtova

Redizajn starih i nefunkcionalnih sajtova i dodavanje novih funkcionalnosti.

Održavanje sajtova

Redovno održavanje sajtova, žaštita protiv napada, ažuriranje i backup.

Plaćene reklame

Kreiranje i puštanje plaćenih reklama na Google-u i Facebook-u.

Cenovnik izrade sajtova

Na osnovu potreba formirali smo 3 paketa ponude

SPAJANJE SA PLATNIM KARTICAMA SVIH BANAKA SRBIJE

Ukoliko želite web shop ili imate sajt na kome hoćete da prodajete proizvod ili uslugu, a naplata da bude preko kartica VISA, MASTERCARD, MAESTRO, DinaCard, PayPal, postoji mogućnost integracije kartičnog plaćanja sa vašom web prodavnicom

Ova usluga se dodatno naplaćuje.

Mogućnost plaćanja
u 2 rate!

Izrada sajtova – Povoljnosti

Ako želite možete platiti izradu sajta iz dva dela!

Našim klijentima izlazimo u susret tako što im nudimo mogućnost plaćanja iz dva jednaka dela. Prvi deo se plaća odmah nakon definisanja planova i ciljeva vezano za izradu sajta. Drugi deo nakon kompletne izrade sajta.

Na taj način želimo da ste sigurni u kvalitet koji plaćate. U toki izrade redovno ćemo vas obaveštavati o napretku, a takođe imaćete priliku i vizuelno da pratite progres izrade sajta.

Napomena: Cene su informativnog karaktera i mogu varirati u zavisnosti od zahteva klijenata.

Šta su klijenti rekli o nama?

Kliknite na broj i saznajte koliko bi Vaš sajt koštao

Zašto vam je sajt neophodan?

Izrada sajtova kao investicija

Zašto je sajt vredan ulaganja? Uz obilje marketinških kanala na internetu, izrada sajta se posmatra kao investicija. Važno je imati plan, što znači da pre izrade sajta, poželjno je da razmotrite svoju nišu, publiku i poslovne potrebe, kao i da li postoje alternativni kanali koji odgovaraju svakom od njih. Samo uz ovo pažljivo razmatranje možete dobiti najbolji odgovor na pitanje: Da li mi je potreban sajt da bih ispunio svoje poslovne ciljeve? Ako ste ikada razmišljali o izradi sajta, znajte da proces nije tako jednostavan kao što je ubacivanje i objavljivanje već gotovog sadržaja.

Iako su veb sajtovi postali pristupačniji tokom godina, njivoha izrada i dalje može biti veoma skupa. Prosečan sajt košta oko 400 € + 60 € svake godine za zakup domena i hostinga, a izrada nekih sajtova može ići od 1.000 do 6.000 € i više. Ova cena može biti previsoka, posebno za vlasnike malih preduzeća sa ograničenim sredstvima. Pored toga, potrošači neprestano traže najbolje moguće korisničko iskustvo, što znači da ne možete samo tražiti najjeftinije cene izrade sajta. Brzo učitavanje, stranice prilagođene mobilnim uređajima i čist interfejs samo su neke od osnova koje vlasnici veb sajtova moraju da ispune ako žele da ostave dobar prvi utisak.

 

POSMATRAJTE IZRADU SAJTA
KAO INVESTICIJU!

Koji su benefiti veb sajta?

 

Izrada sajtova – Benefiti za mala i velika preduzeća.

Praktično svako preduzeće danas bi trebalo da ima sajt. Iako je možda tačno da skoro 53% malih preduzeća nema sajt, većina velikih preduzeća poseduje sajt. Ova cifra pokazuje koliko su veb stranice neophodne za kontinuirani rast u digitalnom dobu. Veb sajt je ključna stavka za svako preduzeće koje želi brže da postigne bilo koji od sledećih prodajnih i marketinških ciljeva:

  • Da konvertujete više potencijalnih klijenata – Kontakt forme i alatke za konvertovanje potencijalnih klijenata lako se postavljaju na veb sajt. Time proširujete bazu svojih klijenta i jedan od načina da se pripremi teren za remarketing.
  • Da dosegnete više potencijalnih klijenata – Fokusiranje na optimizaciju pretraživača (SEO) na vašem blogu, može pomoći ljudima da vas lakše pronađu kada pretražuju na Google-u.
  • Da dobijete više uvida u ponašanje potrošača – Moćne analitičke alatke se mogu koristiti na bilo kom sajtu, dajući vam uvid u sve, od broja poseta i stope čitanja, vremena zadržavanja na sajtu do onoga šta posetioci najčešće kupuju na vašem sajtu.
  • Za izgradnju svog brenda – Veb sajt je jedan od najefikasnijih alata za izgradnju vašeg prisustva na mreži. Novim kupcima (i sadašnjim) nudi sve što treba da znaju o vašem brendu i šta on predstavlja, tako da ne moraju to da čuju od bilo koga drugog.

 

SVA VELIKA PREDUZEĆA
POSEDUJU SAJT!

Prednosti veb sajta

Čak i ako veb sajt nije neophodan za rad vašeg preduzeća, vaši potencijalni klijenti očekuju da imate sajt. Profesionalni veb sajt odmah pokazuje vaš kredibilitet, jer se obraća vašoj publici i šalje poruku da ste ozbiljni i profesionalni u svom poslu i daje im više informacija o vašem brendu. Bez prisustva na mreži, potrošači možda neće ni smatrati vaš brend legitimnim. Kupci vide veb sajt kompanije kao važan resurs koji im može dati odgovore koji su im potrebni. Iako će možda želeti da saznaju o vašoj pouzdanosti i kvalitetu rada od svojih kolega, oni često informacije o vašim proizvodima i uslugama, strukturi cena, radnom vremenu, smernicama i još mnogo toga direktno traže na sajtu.

Sve ove informacije neće stati na stranice društvenih mreža. Klijenti takođe očekuju da imate, tzv. landing stranu sa obaveznim pozivom na akciju. Landing strana je u stvari strana na kojoj kupci mogu da se obrate kada budu zainteresovani za vaš proizvod ili uslugu. Pored osnovnog prisustva na internetu, landing strana daje kupcima mogućnost da saznaju više nakon što vide vaše onlajn marketinške kampanje. Na ovoj istoj stranici trebalo bi da mogu lako da ostave svoj e-mail ili broj telefona.

Bez sajta, svi ovi potencijalni klijenti/kupci koje smo spominjali mogu odlučiti da se obrate vašim konkurentima, a vi nećete imati analitiku da saznate koliko vas je ljudi pronašlo preko Google-a.

 

VAŠI KLIJENTI OČEKUJU
OD VAS DA IMATE SAJT!

Prednosti veb prodavnica

E-commerce se proteklih godina brzo širi i očekuje se da će se tako i nastaviti. E-commerce sajtovi omogućavaju preduzećima da rastu brže, praktičnije i jeftinije. Osnove prednosti internet prodavnica, što je proces kupovine veoma brz. Kupci mogu da naručuju više proizvoda u relativno kratkom vremenskom periodu, bez potrebe da napuštaju svoje domove ili kancelarije. Potencijalnim kupcima može se pružiti mnogo više informacija koje će njihovo iskustvo kupovine učiniti bržim i lakšim. Takođe, kupci imaju priliku da kupe proizvode i usluge u bilo kom trenutku.

Pružanje mogućnosti kupcima da kupuju u bilo kom trenutku može povećati poslovnu prodaju i lojalnost kupaca. Ono što je najvažnije, veb prodavnice omogućavaju preduzeću da zadrži potrošače lojalnim i da se stalno menja kako bi se prilagodili svojim strategijama u skladu sa životnim stilom svojih kupaca i u skladu sa tehnološkim promenama. Sa veb prodavnicom možete da proširite svoje poslovanje širom sveta, što je inače fizički nemoguće i zahteva mnogo ulaganja.

Evo nekih od prednosti e-trgovine;

  • Lakoća i komfor – Sa povećanjem svakodnevnih obaveza, ljudima postaje zaista teško da dođu do svojih omiljenih proizvoda, kada mogu da ih kupe samo jednim dodirom prsta! Lakoća korišćenja, vremenska efikasnost, lako plaćanje i praćenje rezultata su neki od glavnih razloga zašto su internet prodavnice preuzele današnji svet maloprodaje.
  • Dostupnost 24 sata dnevno – E-trgovina omogućava kupcima da kupuju sa svog omiljenog web shop-a 24/7. To znači da nema čekanja u redu vikendima ili pola dana samo da biste mogli da kupite neki vaš omiljeni proizvod! Veb prodavnice daju svojim klijentima detaljne informacije o proizvodu, detaljima garancije, recenzijama proizvoda i opisima proizvoda kako bi mogli da naprave pravi izbor.
  • Ciljna grupa – Veb prodavnice pružaju savršeno mesto za sve vrste preduzeća da predstave sebe u najboljem svetlu kako bi privukli pažnju svoje ciljne publike i pobedili žestoku konkurenciju. Smanjuje troškove zaliha i eliminiše potrebu za fizičkom lokacijom. Takođe smanjuje potrebu za zapošljavanjem ljudi za prodaju zajedno sa lakim i brzim ciljanim marketingom.
  • Pristup analitici – Sajtovi omogućavaju vlasnicima pristup detaljnim podacima o ponašanju korisnika na njihovom sajtu, npr. kao što je dnevna poseta, koje su najposećenije stranice na sajtu, vreme zadržavanje korisnika, koji se proizvod najviše naručuje, koji članak se najviše čita itd. Ovo su sve zlata vredni  podaci koje trgovci mogu da iskoriste za dizajniranje uspešnih marketinških strategija.
  • Jedan sajt i vaš je ceo svet – Veb prodavnice čine pretraživanje, pronalaženje i kupovinu proizvoda super lakim i brzim. Fizički je nemoguće pronaći proizvod po izboru, a da ne idete od prodavnice do prodavnice. Ovako upišete jednu ključnu reč na internetu i bukvalno ste još par klikova do obavljanja kupovine! Da li može od ovoga efikasnije?

 

ONLINE SHOP BRIŠE POTREBU
ZA FIZIČKOM LOKACIJOM!

Da li mi treba veb sajt ako imam Facebook stranicu?

Uobičajeno je da se preduzeća oslanjaju na Facebook ili druge platforme društvenih mreža kao svoj glavni kanal za oglašavanje. I ovi kanali nude prednosti. Na primer, oni pomažu da se izgradi veća publika i čak vam pomažu da sprovedete istraživanje tržišta. Međutim, Facebook stranica ne bi trebalo da zameni vaš poslovni veb sajt.

Evo nekoliko razloga zašto.

  • Facebook stranica nije u vašem vlasništvu, za razliku od sajta.

Šta se dešava ako jednog jutra Facebook odluči da više neće podržavati preduzeća? Da je vaša Facebook stranica vaše jedino prisustvo na mreži, svi klijenti i pratioci koje ste gradili godinama bi verovatno nestali. I dok se pretpostavlja da će Facebook prestati da podržava preduzeća, vi nemate pravo glasa o promenama koje Facebook odluči da primeni. Međutim, sa svojim veb sajtom, imate potpunu kontrolu nad izgledom i funkcijama.

  • Facebook ima SEO ograničenja.

Gde idete kada tražite lokalnu firmu? Facebook ili Google? 3,5 milijardi dnevnih upita na Google pokazuje da većina ljudi koristi pretraživač kako bi pronašli informacije. Poslovni sajt vam omogućava da se pozicionirate tako da će vas ljudi pronaći kada postavljaju upite za pretragu u vezi sa proizvodima koje prodajete ili uslugama koje pružate. Čak možete lako da se takmičite sa većim sajtovima, možete da optimizujete svoj veb sajt za lokalne pretrage da biste privukli publiku u svom području.

  • Veb sajt je verodostojniji.

Poslovni veb sajt je znak poverenja i ljudi kupuju samo od preduzeća koja poznaju, vole i kojima veruju. Dakle, iako bi moglo biti brže da napravite Facebook stranicu, mogli biste da imate više autoriteta i poverenja sa poslovnom veb stranicom.

  • Pažnja klijenta je mnogo kraća na Facebook-u.

Mnogi ljudi smatraju da su reklame dosadne, posebno kada ih reklame zatrpavaju kada žele da komuniciraju sa prijateljima, zbog čega ignorišu vaše poslovne postove ili oglase. S druge strane, mnoga istraživanja su dokazala da imate mnogo veću pažnju potencijalnog klijenta kada je na vašem sajtu, nego na Facebook profilu.

Jednom kada klijente dovedete na vašu sajt, šanse da se zaključi prodaja su mnogo veće. Imajte na umu da vaša Facebook stranica i druge društvene mreže treba da podržavaju vaš sajt, a ne da ga zamenjuju.

FACEBOOK NIJE U VAŠEM VLASNIŠTVU
ZA RAZLIKU OD SAJTA!

Kako mi to radimo?

U izradi sajtova najviše volimo da koristimo WordPress, zato što WordPress govori jezikom koji Google dobro razume. Sve više sajtova se pravi u WordPress-u i taj trend raste. Takođe sve više starih sajtova prelazi na ovu platformu. Tako da je WordPress naš glavni alat.

Svesni smo da uspešnost jednog projekta mnogo zavisi od komunikacije između klijenata i agencije. Zato posebnu pažnju posvećujemo komunikaciji. Smatramo da je početak svake uspešne saradnje dobra komukacija. Dobra komukacija znači da želimo da saslušamo i tačno razumemo potrebe i želje drugih. Mi ćemo se truditi da Vas što bolje razumemo i ispratimo Vaše zahteve, a na Vama je da nam što bolje približite ono što želite od novog sajta.

Naši partneri

Zahvaljujemo vam se na poverenju

Izrada sajta - Sajtpress

Povezaćemo Vas sa Vašim korisnicima na svim platformama!

Ako je sajt nov, teško da će odmah donositi neku ozbiljnu zaradu. Zato su tu društvene mreže da ubrzaju stvari. Otvorićemo za Vas stranice Vašeg biznisa na Facebook-u i Instagram-u i povezati ih sa sajtom.

 

Aktuelnosti i saveti

Da li je Vaš Sajt Zaražen?

Da li je Vaš Sajt Zaražen?

DA LI VAM JE STIGAO MAIL OD ROĐAKA IZ NIGERIJE? 🙂 Zlonamerni softver ili malware je vrsta softvera koji je kreiran da ošteti ili zloupotrebi računarske sisteme. Može imati različite oblike, uključujući viruse, worms/crve, trojance, ransomware i adware/adver....

opširnije
Najnoviji Trendovi u Veb Dizajnu – 2023

Najnoviji Trendovi u Veb Dizajnu – 2023

DARK MODE ALL THE WAAAAY!!! Veb dizajn se stalno razvija i menja, ali ne zaboravite da su trendovi prolazni, a principi estetike večni. Evo nekoliko najboljih trendova veb dizajna za 2023. godinu! Tamni režim ili Dark mode Sa sve većom popularnošću tamnog...

opširnije
Link Building Strategije

Link Building Strategije

ZRNO PO ZRNO KAŽU POGAČA. Backlinkovi su važan aspekt SEO-a koji može u velikoj meri uticati na vidljivost i rangiranje vašeg sajta na pretraživačima kao što je Google. U suštini, backlinking se odnosi na proces sticanja veza sa drugih sajtova na vaš. Ovi...

opširnije

imate pitanje?

Pošaljite nam pitanje i očekujte odgovor ubrzo!

Pin It on Pinterest