Sajtpress - Izrada sajtova i digitalni marketing



Početna 9 Digitalni marketing 9 Kako Reklamirati Sajt na Google-u?
KAKO REKLAMIRATI SAJT
NA GOOGLE-U?

GOOGLE ADS – PREČICA DO INSTANT
POVEĆANE POSETE NA SAJTU!

Oglašavanje veb sajta na Google Ads-u je efikasan način da povećate saobraćaj i povećate broj konverzija. Google Ads omogućava preduzećima da prave i pokreću oglase u rezultatima Google pretrage, Google mapama i drugim Google proizvodima.

Evo nekoliko koraka i saveta o tome kako da pravilno oglašavate svoj sajt na Google Ads-u!

Podesite Google Ads nalog

Prvi korak u oglašavanju veb sajta na Google Ads-u je podešavanje Google Ads naloga. Ovo će zahtevati od vas da navedete neke osnovne informacije o svom preduzeću i napravite nalog za plaćanje.

Da biste podesili Google Ads nalog, idite na sledeći link (https://ads.google.com/) i kliknite na dugme „Započni odmah“.

Popunite podatke o preduzeću

Kada se prijavite, od vas će biti zatraženo da popunite neke osnovne informacije o svom preduzeću. Ovo će uključivati naziv vašeg preduzeća, veb stranice i kontakt informacije.

Podesite svoje informacije za plaćanje

Zatim ćete morati da podesite svoje informacije za obračun. Moraćete da navedete važeći način plaćanja, kao što je kreditna kartica ili bankovni račun.

Napravite svoju prvu kampanju

Nakon što podesite informacije za obračun, bićete spremni da napravite svoju prvu kampanju. Kliknite na dugme „Napravi novu kampanju“ i izaberite tip kampanje koju želite da napravite, kao što je kampanja na Mreži za pretragu ili kampanja na Mreži multimedijalnog oglašavanja.

Kada je nalog podešen, možete da napravite novu kampanju tako što ćete izabrati dugme „Napravi novu kampanju“. Možete da izaberete tip kampanje koju želite da napravite, kao što je kampanja na Mreži za pretragu ili kampanja na Mreži multimedijalnog oglašavanja.

Pravljenje nove kampanje u Google Ads-u je suštinski korak u oglašavanju vašeg sajta na Google-ovoj platformi za oglašavanje. Evo par saveta o tome kako da napravite novu kampanju u Google Ads-u:

Kliknite na dugme „Kreiraj novu kampanju“: Kada se prijavite, videćete dugme sa oznakom „Kreirajte novu kampanju“. Kliknite na ovo dugme da biste započeli proces kreiranja nove kampanje.

Odaberite svoje opcije ciljanja

Kada odaberete tip kampanje, moraćete da izaberete opcije ciljanja tj. targetiranja, kao što su geografska lokacija, jezik i demografija. Takođe možete odabrati da ciljate određene ključne reči koje su relevantne za vaše poslovanje.

Kada izaberete tip kampanje, moraćete da izaberete opcije ciljanja. Ovo uključuje odabir vaše geografske lokacije, jezika i demografskih podataka. Takođe možete odabrati da ciljate određene ključne reči koje su relevantne za vaše poslovanje. Izbor opcija ciljanja u Google Ads-u je važan korak u kreiranju efikasne reklamne kampanje. Opcije ciljanja vam omogućavaju da svojim oglasima dosegnete pravu publiku, povećavajući šanse za ostvarivanje konverzija. Evo vodiča korak po korak o tome kako da izaberete opcije ciljanja u Google Ads-u:

Podesite opcije ciljanja

Kada izaberete tip kampanje, od vas će biti zatraženo da podesite opcije ciljanja. Ovo uključuje odabir vaše geografske lokacije, jezika i demografskih podataka.

Ciljajte određene ključne reči

Takođe možete odabrati da ciljate određene ključne reči koje su relevantne za vaše poslovanje. Ovo će osigurati da se vaši oglasi prikazuju samo korisnicima koji pretražuju te ključne reči, povećavajući šanse za ostvarivanje konverzija.

Koristite interesovanja i ponašanja

Možete da koristite opcije ciljanja interesovanja i ponašanja da biste dosegli korisnike na osnovu njihovih interesovanja i ponašanja. Na primer, možete da ciljate korisnike koji su nedavno tražili određenu ključnu reč, proizvod ili uslugu.

Napravite svoje oglasne grupe

Oglasne grupe su kolekcije oglasa koji dele slične karakteristike kao što su ciljna publika, ključne reči i formati oglasa. U ovom koraku ćete kreirati oglasne grupe i podesiti njihovo ciljanje, ključne reči i budžete.

Podesite budžet

Nakon što napravite oglas, moraćete da podesite budžet. Možete da izaberete da podesite dnevni ili ukupan budžet za svoju kampanju, a takođe možete da podesite ponudu za svaki klik ili prikaz.
Podešavanje budžeta u Google Ads-u je važan korak u kreiranju efikasne reklamne kampanje. Vaš budžet će odrediti koliko ćete potrošiti na svoje oglase i ključno je da ga pravilno podesite kako biste izbegli prekomernu potrošnju ili loš učinak.

Imate dve opcije za podešavanje budžeta: dnevni ili ukupan budžet.

Dnevni budžet

Ovom opcijom postavljate budžet za svaki dan kampanje. Na primer, ako podesite dnevni budžet od 1000 RSD, Google Ads će se pobrinuti da vaši oglasi ne troše više od 1000 RSD dnevno. Ova opcija vam omogućava da kontrolišete svoju potrošnju na dnevnoj bazi, što može biti korisno ako imate ograničen budžet ili ako želite da testirate različite nivoe budžeta.

Ukupan budžet

Ovom opcijom postavljate ukupan budžet za čitavo trajanje kampanje. Na primer, ako podesite ukupan budžet od 30.000 RSD, Google Ads će se pobrinuti da vaši oglasi ne potroše više od 30.000 RSD tokom cele kampanje. Ova opcija vam omogućava da kontrolišete ukupnu potrošnju, što može biti korisno ako imate veći budžet ili ako želite da vodite kampanju tokom dužeg vremenskog perioda.

Kada birate između dnevnog ili ukupnog budžeta, trebalo bi da uzmete u obzir svoje ciljeve, resurse i trajanje kampanje. Ako želite da testirate različite nivoe budžeta ili imate ograničen budžet, dnevni budžet može biti bolja opcija. Ako imate veći budžet i želite da vodite kampanju na duži vremenski period, ukupan budžet može biti bolja opcija. Takođe je važno napomenuti da možete da promenite svoj budžet u bilo kom trenutku tokom kampanje.

Pored podešavanja budžeta, imate i opciju da podesite ponudu za svaki klik ili prikaz. Ovo je iznos koji ste spremni da platite za svaki klik ili prikaz. Imajte na umu da ponuda nije konačna cena po kliku ili prikazu, jer zavisi i od drugih faktora kao što su konkurencija i kvalitet oglasa.

Pregledajte i potvrdite

Kada dovršite sve korake, pregledajte podešavanja naloga i kampanje, a zatim dovršite kreiranje naloga.

Podešavanje Google Ads naloga je jednostavan proces koji može da se završi za nekoliko minuta. Kada vaš nalog bude podešen, bićete spremni da pravite i prikazujete oglase u rezultatima Google pretrage, Google mapama i drugim Google proizvodima. Imajte na umu da je otvaranje Google Ads naloga besplatno, ali će vam biti naplaćeni klikovi ili prikazi koje vaši oglasi ostvare.

 

Pokrenite kampanju

Kada podesite budžet, možete pokrenuti kampanju. Vaši oglasi će početi da se prikazuju u rezultatima Google pretrage i drugim Google proizvodima, u zavisnosti od tipa kampanje koji ste izabrali.

Nadgledajte i optimizujte

Nakon što se vaša kampanja pokrene, važno je da pratite njen učinak i izvršite prilagođavanja po potrebi. Koristite Google Ads alatke za analitiku da biste pratili pokazatelje kao što su stopa učestalosti klikova, stopa konverzije i povraćaj ulaganja. Prilagodite svoje ciljanje, kopiju oglasa, slike i budžet po potrebi da biste optimizovali svoje kampanje.

Nadgledanje i optimizacija vaših Google Ads kampanja je od suštinskog značaja da biste bili sigurni da imaju dobar učinak i da daju željene rezultate. Redovnim praćenjem i prilagođavanjem kampanja možete poboljšati njihov učinak, povećati broj konverzija i ostvariti bolje rezultate za svoje poslovanje. Evo vodiča korak po korak o tome kako da nadgledate i optimizujete svoje Google Ads kampanje:

Pregledajte učinak svoje kampanje

Kada se prijavite, možete da pregledate učinak svojih kampanja tako što ćete otići na karticu „Kampanje“. Ovde ćete videti pokazatelje kao što su stopa učestalosti klikova (CTR), stopa konverzije i povraćaj ulaganja (ROI).

Koristite Google Ads alatke za analitiku

Google Ads pruža niz analitičkih alatki koje vam mogu pomoći da nadgledate i optimizujete kampanje. Na primer, možete da koristite karticu „Ključne reči“ da biste videli koje ključne reči ostvaruju najveći saobraćaj, a karticu „Demografija“ da biste videli koje starosne grupe i polovi će najverovatnije ostvariti konverziju.

Koristite A/B testiranje

A/B testiranje vam omogućava da testirate različite verzije oglasa, opcije ciljanja i odredišne stranice da biste videli koje imaju najbolji učinak. Korišćenjem A/B testiranja možete optimizovati svoje kampanje za maksimalnu efikasnost.

Pratite napredak svoje kampanje

Pratite napredak svojih kampanja praćenjem pokazatelja kao što su stopa učestalosti klikova, stopa konverzije i povraćaj ulaganja. Koristite ove podatke da biste prilagodili svoje kampanje po potrebi da biste optimizovali njihov učinak.

Pratite svoju publiku

Držite na oku svoju publiku tako što ćete pratiti demografiju i interesovanja ljudi koji kliknu na vaše oglase. Koristite ove informacije da biste prilagodili opcije ciljanja i bili sigurni da dosegnete pravu publiku.

Proverite odredište za plasman oglasa

Google Ads nudi nekoliko odredišta za plasman vaših oglasa, kao što su Google pretraga, Google mape i IouTube. Pratite koja odredišta za plasman imaju najbolji učinak i prilagodite odredišta za plasman oglasa u skladu sa tim.

Izvršite prilagođavanja

Na osnovu podataka o učinku i uvida koje prikupite, prilagodite svoje kampanje. Ovo može da obuhvata promenu teksta oglasa, opcija ciljanja, ponude, budžeta i još mnogo toga.

Ponovite proces

Nadgledanje i optimizacija vaših Google Ads kampanja je kontinuiran proces, pa je važno da redovno ponavljate proces. Nastavite da pratite učinak svojih kampanja, unoseći prilagođavanja po potrebi da biste optimizovali njihov učinak.

Nadgledanje i optimizacija vaših Google Ads kampanja je suštinski deo procesa oglašavanja. Redovnim proveravanjem učinka svojih kampanja, korišćenjem analitičkih alata i prilagođavanjem po potrebi, možete da poboljšate efikasnost svojih kampanja, povećate broj konverzija i ostvarite bolje rezultate za svoje poslovanje. Zapamtite, to je kontinuiran proces, pa nastavite da pratite i prilagođavate svoje kampanje kako biste bili sigurni da imaju najbolji učinak.

 

Koristite negativne ključne reči

Negativne ključne reči vam omogućavaju da izuzmete određene ključne reči iz opcija ciljanja. Ovo može pomoći da se vaši oglasi prikazuju samo korisnicima koji su zaista zainteresovani za vaše proizvode ili usluge i da izbegnete rasipanje troškova oglašavanja na nerelevantne klikove.

Korišćenje negativnih ključnih reči u Google Ads-u je moćan način da obezbedite da se vaši oglasi prikazuju samo najrelevantnijoj publici. Negativne ključne reči vam omogućavaju da izuzmete određene reči ili fraze iz svojih kampanja, tako da se vaši oglasi ne prikazuju korisnicima koji pretražuju te reči ili fraze. Evo vodiča korak po korak o tome kako da koristite negativne ključne reči u Google Ads-u:

Idite na karticu „Ključne reči“: Kada se prijavite, idite na karticu „Ključne reči“ na svom nalogu.

Napravite novu listu negativnih ključnih reči: Kliknite na dugme „Negativne ključne reči“ da biste napravili novu listu negativnih ključnih reči.

Dodajte negativne ključne reči: Kada napravite novu listu negativnih ključnih reči, možete da počnete da dodajete negativne ključne reči. Možete da dodate pojedinačne reči ili fraze ili možete da otpremite listu negativnih ključnih reči u CSV datoteku.

Primenite listu negativnih ključnih reči na svoje kampanje: Kada dodate negativne ključne reči, možete da primenite listu negativnih ključnih reči na svoje kampanje. Ovo će osigurati da se vaši oglasi ne prikazuju korisnicima koji pretražuju te reči ili fraze.

Korišćenje negativnih ključnih reči u Google Ads-u je odličan način da osigurate da se vaši oglasi prikazuju samo najrelevantnijoj publici, a to je i moćna alatka koja vam pomaže da kontrolišete potrošnju i povećate broj konverzija. Imajte na umu da bi pronalaženje pravih negativnih ključnih reči za vašu kampanju moglo da potraje, pa nastavite da pratite učinak kampanje i po potrebi prilagodite listu negativnih ključnih reči.

Takođe je važno napomenuti da treba redovno da pregledate i ažurirate listu negativnih ključnih reči. Kako se vaše poslovanje i industrija razvijaju, tako bi trebalo da se razvija i vaša lista negativnih ključnih reči. Ovo će osigurati da se vaši oglasi ne prikazuju nerelevantnim korisnicima i da maksimalno povećavate potrošnju na oglase.

Još jedan koristan savet je da koristite alatke kao što je Google Ads planer ključnih reči koji će vam pomoći da pronađete negativne ključne reči. Planer ključnih reči vam omogućava da unesete ključne reči koje se odnose na vaše poslovanje i prikazaće vam listu srodnih ključnih reči, uključujući i one koje možda želite da dodate kao negativne ključne reči.

 

Održavajte oglas relevantnim

Neka oglas bude relevantan za upit za pretragu korisnika i njegovu odredišnu stranicu. Ovo će poboljšati stopu učestalosti klikova i stopu konverzije vašeg oglasa.

Održavanje relevantnih oglasa u Google Ads-u je ključno da biste bili sigurni da su efikasni i da daju željene rezultate. Redovnim praćenjem i prilagođavanjem oglasa možete osigurati da su relevantni za vašu ciljnu publiku i da podstiču konverzije. Evo vodiča korak po korak o tome kako da vaši oglasi budu relevantni u Google Ads-u:

Spoznajte svoju publiku

Da bi vaši oglasi bili relevantni, morate da razumete svoju ciljnu publiku. Istražite njihovu demografiju, interesovanja i ponašanje kako biste bili sigurni da su vaši oglasi prilagođeni njihovim potrebama.

Koristite ključne reči

Koristite ključne reči koje su relevantne za vaše poslovanje i ciljnu publiku u tekstu oglasa. Ovo će pomoći da se vaš oglas prikaže kada korisnici pretražuju te ključne reči i povećaće šanse da vaš oglas vide pravi ljudi.

Koristite oglasne grupe

Koristite oglasne grupe da biste organizovali svoje oglase na osnovu njihove relevantnosti. Ovo će vam pomoći da bolje ciljate određene grupe korisnika i povećate relevantnost svojih oglasa.

Koristite dodatke za oglase

Dodaci za oglase vam omogućavaju da u svoje oglase uključite dodatne informacije kao što su lokacija, broj telefona i recenzije. Ovo može pomoći da povećate relevantnost vaših oglasa tako što ćete korisnicima pružiti više informacija i olakšati im interakciju sa vašim preduzećem.

Održavajte kopiju oglasa i slike ažurnim

Uverite se da su kopija oglasa i slike ažurni i relevantni za vašu publiku. Ovo će pomoći da vaši oglasi budu sveži i zanimljivi za korisnike.

Pratite ocenu relevantnosti oglasa

Google Ads ima ocenu relevantnosti oglasa koja se kreće od 1 do 10. Ova ocena je zasnovana na relevantnosti vašeg oglasa i odredišne stranice za upit za pretragu korisnika. Viši rezultat znači da je oglas relevantniji za pretragu korisnika i da će verovatno imati bolji učinak. Pratite ocenu relevantnosti oglasa i prilagodite kopiju oglasa, ciljanje i odredišnu stranicu po potrebi da biste ih poboljšali.

Održavajte svoju odredišnu stranicu relevantnom

Vaša odredišna stranica treba da bude relevantna za oglas i da pruži jasan put za korisnika da preduzme akciju. Uverite se da se sadržaj na odredišnoj stranici podudara sa kopijom oglasa i da li je stranica optimizovana za konverzije. Relevantna i optimizovana odredišna stranica će povećati relevantnost vašeg oglasa i poboljšati učinak vaših kampanja.

Pratite svoju konkurenciju

Pratite svoju konkurenciju i vidite šta oni rade da bi njihovi oglasi bili relevantni. Koristite ove informacije da biste poboljšali sopstvene kampanje i osigurali da se vaši oglasi ističu.

Za kraj

Održavanje relevantnih oglasa u Google Ads-u je ključno da biste bili sigurni da su efikasni i da daju željene rezultate. Redovnim praćenjem i prilagođavanjem oglasa možete osigurati da su prilagođeni vašoj ciljnoj publici i da podstiču konverzije. Zapamtite, to je kontinuiran proces, pa nastavite da pratite i prilagođavate svoje kampanje kako biste bili sigurni da imaju najbolji učinak.

Ukoliko su vam potrebne usluge oglašavanja o nekim okvirnim cenama možete se informisati na ovom linku: Google reklame

 

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filtriraj po Kategorijama
Digitalni marketing
IT vesti
Izrada sajtova
Održavanje sajtova
SEO
Veb dizajn
WordPress

0 komentara

Prosledi komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Možda će vas zanimati i ovo…

Temu vs. AliExpress

Temu vs. AliExpress

Ko Pobeđuje u Utrci za Najjeftinijeg Online Giganta? Svedoci smo sve žešće borbe između e-commerce platformi koje nude neverovatno niske cene i...

opširnije
sr_RSSR

Pin It on Pinterest