Naš pristup
Izrada sajta

Izrada sajta – faze
Neki sajtovi su informativnog karaktera, nude informacije posetiocima na neke specifične teme. Neki sajtovi su prodajnog karaktera, tj. razne web prodavnice kao što su pet šopovi, kompjuterske opreme, obuće, odeće, kozmetičkih preparata i sl.
Svaki od ovih sajtova ima svoje zahteve i svoj put prilikom kreiranja. Kod nekih sajtova je vrlo važno da se izabere kvalitetan hosting provajder kao kod sajtova kao što su npr. online edukacije, jer ovakvi sajtovi traže veće resurse zbog materijala koji treba konstanto da se upload-uje na sam sajt.
Neki početni proces kreiranja sajta je izbor domena (naziva sajta) i hosting provajdera.
Ime sajta treba da je kratko i da se lako pamti. Po mogućstvu da sam naziv sajta govori čime se sajt bavi, tj. kojom temom. Nema potreba oko naziva ništa dodatno komplikovati.
Ima raznih hosting provajdera, domaćih i stranih. Ako sajt pravimo za domaće tržište onda je poželjno da se izabere neki od naših hosting provajdera, a da se ekstenzija domena završava sa .RS. Postoje jeftiniji i skuplji hosting paketi. Ako su sajtovi kojima trebaju veći resursi onda se uzimaju veći paketi, npr. ako planitate da pravite online prodavnicu sa 5.000 + artikala onda u tom slučaju će trebati kvalitetniji hosting provajder i neki ozbiljniji paket, koji takođe uključuje i SSL sertifikat.
SSL sertifikat garantuje kupcima koji ostavljaju svoje podatke pri kupovini da će njihovi podaci biti sigurni. Ovi podaci su šifrovani, tako da i ako dođe do napada sajta ovi podaci se ne mogu dešifrovati. SSL sertifikat je preporučeno da imaju svi sajtovi, pogotovo online prodavnice.
Naredna faza je dizajn. Dizajn takođe zavisi od namene sajta i kojoj publici se sajt obraća.
Namena sajta i publika sa kojom će komunicirati sajt dosta određuje kakav će raspored elemenata biti na sajtu, koje kombinacije boja, izbor fonta, ton komunikacije i sl.
Nakon završetka dizajna, kreira se sadržaj koji je u skladu sa tematikom sajta. Poželjno je da sajt ima i aktivnu blog stranicu.
Kada se sajt popuni početnim sadržajem, aktiviraju se društvene mreže, sajt se takođe povezuje za društvenim mrežama, postavlja se analitika za praćenje posete i rezultata.
Krajnja faza je promocija sajta, kroz kreiranje sadržaja i deljenjem na društvenim mrežama. Drugi vid promocije koji daje izvrsne rezultate su plaćene reklame Google, Facebook, Instagram ads.